Venose Pas

Samen sterk met simpel spaarsysteem

Context
Op initiatief van beide heren hebben zes ondernemers de koppen bij elkaar gestoken. Met de slogan “Sparen in Veno, dat loont!” gaan Slagerij Heetebrij en De Echte Groenteman Simon Dragt samen met Bakkerij Houtsma, Bar Saantje, Chinees Vietnamees Restaurant Mekong en Vivánt Boek & Mix de strijd aan voor meer vaste bodem voor hardwerkende zelfstandig ondernemers in de stad Vollenhove. Mensen kiezen toch uiteindelijk zelf waar ze het liefst hun boodschappen doen, maar deze groep geeft graag een duwtje de juiste kant op; richting de lokale ondernemers.

Over de website
De kleuren op de website zijn gebaseerd op de venose vlag. Een goed uitgangspunt omdat het rood een echt venoos gevoel geeft en het wit zorgt voor een goed contrast. Een goed contrast is belangrijk om tekst leesbaar te houden. Op het moment dat tekst moeilijk leesbaar is haken de meeste bezoekers gelijk af (erg belangrijk dus) . De basis moest erg simpel zijn en vooral functioneel, zonder te veel poespas.

Bekijk het resultaat

“Klasse gedaan Slimmenrick! Prima adviezen en onze ideeën/wensen worden direct toegepast op de website!!”

– Barry Heetebrij